اینجا دوتا لیستن: باید ببینمها و دیدمها. دیدمها، قبلاً تو لیست ببینمها بودن و وقتی دیدمشون، به دیدمها منتقل شدن. :)) بعضیهاشون هم حاصل هاردپُرکنیهای جغد شب بودن و خودش سفارش کرده ببینم. عااا دیکتهی اونایی رو که یادم نیست، فارسی نوشتم. اونایی رو که خوشم اومده، رنگی کردم. هرچند همهشون جزو انیمههای امتیازبالائن و رنگی کردنشون فقط سلیقهمه. بیشترشونم خوشم اومده، چون توی ژانری که دوست دارم بودن و امتیازشونم بالا بوده. توی باید ببینمها، بعضیها رو دارم که اونا رَم رنگی کردم. غیر رنگیها رو ندارم.
باید ببینمها:
1. Code Geas
2. Steins Gates
3. Drifters
4. Gintama
5. Magi: The labyrinth of magic
7. Devil may cry
8. Sword art online
9. Mirai Nikki
10. Shinsekai Yori
11. Soul Eater
12. Attack on titan
13. هایکیو
14. Hellsing
15. kuroshitsuji book of circus
16. Karin
17. Gosick
18. Hakuouki reimeiroku
19. Hakuouki hekketsuroku
20. Death Parade
21. One Piece
22. Bleach
23. Naruto
24. Full metal alchemist brotherhood
25. بلزباب
26. Lovely complex
27. Jocker game
28. Donten ni Warau
29. Gugure Kokkuri-san
30. hunter x hunter
***
دیدمها:
1. Akuma no riddle
2. Assassination Classroom
3. Charlotte
4. No game no life
5. Noragami
6. Pandora Hearts
7. Another
8. Death Note
9. Barakamon
10. Black Bullet
11. Ergo Proxy
12. Danganronpa Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei
13. Deadman Wonderland
14. Gangsta
15. Eden of the East
16. One Punch Man
17. Beyond the Boundary
18. Blood Lad