Until The Last Moment

می‌نویسم، پس هستم!

Until The Last Moment

می‌نویسم، پس هستم!

At War With The World

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۵۰ ب.ظ

 

چون دیروز تولدم بود و هیچ حس خاصی جز بیهودگی از این زندگی و عمرِ رفته نداشتم، اینجا اومدم بنویسم اما چون نمی‌خواستمم غر بزنم و چیزهایی رو بگم که صد هزار بار نوشتم و فقط یه ذره خودم رو دلداری دادم، خواستم با یک سخن آراسته‌ای پست بزنم و برم پی کارم. می‌دونم چند وقته اینجا رو به سانِ یه فن‌بلاگ (؟) سوراخ سوراخ نکردم در وصف فورینر و لو گرم. پس اومدم متن یکی از اولین آهنگ‌هاشون رو بذارم که جزو آخرین آهنگ‌هاییه که ازشون شنیدم و بااین‌حال خیلی دوستش دارم. خیلی برای بدعسِ درونم جوابه.

 

تقدیم به همۀ بدعس‌های درون.

 

Never had no need
For any military aid
And I never took charge of the light brigade
I got no castle to defend or attack
But still I seem to be picking up flack

I am the captain of this body of mine
I'll send fear into the enemy lines
On the ground, in the air or at sea
They're all pointing a finger at me

I'm at war with the world
That's the way it must be
I'll fight while I can
To put an end to this misery

I'm at war with the world
I'll have to fight to be free
Yes I'm at war with the world
Nobody's capturing me

Never have no need
For any military aid
Never took charge of the light brigade
I got no castle to defend or attack
But still I seem to be picking up flack

War with the world, with the world
I'll have to fight to be be free
Yes I'm at war with the world, with the world
Nobody's capturing me

War with the world
What do they want from me?
War with the world
Why don't they let me be?

 

درآخر می‌دونم اگه ذره‌ای در مخاطب اشتیاقی ایجاد کرده بودم برای گوش دادن به اینا، با این‌همه لیریک گذاشتنم دافعه ایجاد کردم، ولی عجیبه که بعضی آهنگ‌هاشون اصلاً معروف نیست و به نظرم خیلی خوبن. یعنی یه بارم توی کنسرتی چیزی نخوندن ولی خیلی آهنگ خوبی بوده. مثل growing up the hardway و seventeen و یه سری‌های دیگه. اون دفعه blinded by science هم گذاشته بودم که جزو اولین آهنگ‌هایی بود که ازشون گوش داده بودم و خیلی دوستش دارم ولی جزو آهنگ‌های معروف‌شون نیست. حالا من به قدر تمام کسایی که اینا رو گوش ندادن گوش می‌دم‌شون. :همر:

 

+ بیست و چهار. دلم می‌خواد یه غلطِ حسابی با این بیست و چهار بکنم. یه چیزی که بعداً یادم بیفته یا یادم بندازن بگم پاه! بیست و چهار! یاه یاه یاه مثلاً.

 

+ می‌خوام برم گلاسگو. 

۹۹/۱۱/۲۱
Lullaby